Werkwijze

WerkwijzeVan Arkel gerechtsdeurwaarders & incasso werkt voor haar opdrachtgevers met vaste contactpersonen en medewerkers in klantteams. Hierdoor kunnen wij onze klanten maximaal bedienen en van de juiste service voorzien. Het resultaat van de klantgerichte en daadkrachtige werkwijze van Van Arkel? Een hoogwaardige kwaliteit, een hoge klanttevredenheid en korte doorlooptijden. Hieronder leest u meer over de werkwijze van Van Arkel. KlantteamsOnze klantteams zijn volledig ingewerkt en op de hoogte van alle ins en outs van uw situatie en de vorderingen die zij voor u behandelen. Onze medewerkers krijgen een intensieve training op het gebied van toepasselijke wet- en regelgeving. Daarnaast bespreken wij maandelijks uw portefeuille in het team aan de hand van de behandeling en de performance. Aan dit overleg nemen ook MT-leden, deurwaarders en juristen deel om gezamenlijk te komen tot verbetervoorstellen, kennisdeling en het vastleggen van best practices. InnovatiefKlantafspraken zijn voor alle betrokkenen inzichtelijk en worden periodiek geüpdatet naar aanleiding van verbetersessies en evaluatiebesprekingen met de opdrachtgever. De behandeling van uw portefeuille is daarom onderhevig aan een continu proces van evaluatie, aanpassing en verbetering. Wij zijn continu op zoek naar nieuwe innovaties om u als klant zo optimaal mogelijk te blijven bedienen. Door onze werkwijze behouden we onze voorsprong in de markt als gerechtsdeurwaarder en incassospecialist. Op deze wijze werken wij aan de toekomst en onze relatie met u als opdrachtgever. Waarom Van Arkel gerechtsdeurwaarders & incasso? • Flexibel en daadkrachtig • Klant- en servicegericht • Maatwerkspecialisten • Proactief en transparant • Toonaangevend • Kennis van de materie en uw branche • Alles-onder-één-dak-concept Werkwijze Van Arkel Wij informeren u graag over de dienstverlening en de unieke werkwijze van Van Arkel. Neem daarvoor contact op met een van de vestigingen van Van Arkel gerechtsdeurwaarders & incasso. Onze medewerkers staan u graag te woord!
Van Arkel gerechtsdeurwaarders & incasso werkt voor haar opdrachtgevers met vaste contactpersonen en medewerkers in klantteams. Hierdoor kunnen wij onze klanten maximaal bedienen en van de juiste service voorzien. Het resultaat van de klantgerichte en daadkrachtige werkwijze van Van Arkel? Een hoogwaardige kwaliteit, een hoge klanttevredenheid en korte doorlooptijden. Hieronder leest u meer over de werkwijze van Van Arkel.

Klantteams

Onze klantteams zijn volledig ingewerkt en op de hoogte van alle ins en outs van uw situatie en de vorderingen die zij voor u behandelen. Onze medewerkers krijgen een intensieve training op het gebied van toepasselijke wet- en regelgeving. Daarnaast bespreken wij maandelijks uw portefeuille in het team aan de hand van de behandeling en de performance. Aan dit overleg nemen ook MT-leden, deurwaarders en juristen deel om gezamenlijk te komen tot verbetervoorstellen, kennisdeling en het vastleggen van best practices.

Innovatief

Klantafspraken zijn voor alle betrokkenen inzichtelijk en worden periodiek geüpdatet naar aanleiding van verbetersessies en evaluatiebesprekingen met de opdrachtgever. De behandeling van uw portefeuille is daarom onderhevig aan een continu proces van evaluatie, aanpassing en verbetering. Wij zijn continu op zoek naar nieuwe innovaties om u als klant zo optimaal mogelijk te blijven bedienen. Door onze werkwijze behouden we onze voorsprong in de markt als gerechtsdeurwaarder en incassospecialist. Op deze wijze werken wij aan de toekomst en onze relatie met u als opdrachtgever.

Waarom Van Arkel gerechtsdeurwaarders & incasso?

  • Flexibel en daadkrachtig
  • Klant- en servicegericht
  • Maatwerkspecialisten
  • Proactief en transparant
  • Toonaangevend
  • Kennis van de materie en uw branche
  • Alles-onder-één-dak-concept

Werkwijze Van Arkel

Wij informeren u graag over de dienstverlening en de unieke werkwijze van Van Arkel. Bel 088-8252750 of mail naar accountmanagement@vanarkelgdw.nl.